10 Ağustos 2012 Cuma

LinkedIn Premium Hesapla İlgili Kullanıcı Görüşleri

Bir önceki yazımda LinkedIn premium hesap kullanıcılarına sorduğum sorular ışığında belirli bir harmanlama yaparak sunmuştum. Yazıyı size sunduktan sonra da bir çok aydınlatıcı cevap gelmesi üzerine, gelen bütün cevapları hiç dokunmadan sahibinin adı ile size sunacağım ki, harmanlanmış düşüncelerin dışında okuyucu olarak kendi düşüncelerinizi üretin ve sonuca siz varın.
Sorduğum sorular:
1-) Linkedin'de premium hesaba geçerken nasıl bir beklentiniz vardı ve o beklentiniz gerçekleşti mi?
2-) Size kattığı artı değerler oldu mu?
3-) Basic üye iken premium üye olduğunuzda bariz farklılıklar yaşadınız mı?
4-) Premium hesap kullanımını tavsiye eder misiniz? Neden?

Köksal Abdurrahmanoğlu'nun Cevabı:
1. Premium hesapta amacım Business Network'ümü daha etkin şekilde geliştirmenin ötesinde oluşan bağlantılarımla iletişimimi çok daha verimli olarak koordine edebilmekti. Ayrıca çeşitli alanlarda ihtiyaç duyacağım araştırmaları ilgili kategorideki Group'lara üyeliklerle konunun uzmanı kişilerle daha etkin iletişim kurabilmekti. Premium üyelik sayesinde çok daha iyi geri dönüşler aldım.
2. Profile ekstra bir güven unsuru katıyor.
3. LinkedIn sayesinde birçok olası işbirliklerine yönelik ya da farklı konularda bana ulaşmak isteyen kişilerin sayısında önemli derecede artış oldu. Ayrıca LinkedIn Premium üyelik sayesinde çok daha etkin İnsan Kaynağı ya da işbirliği için uygun kişi araştırması yapabiliyorum.
4. Evet. Yukarıdakil nedenlerin yanısıra, dünyanın en etkin Business Network'ünde çok daha "reputable" bir duruş sergilenmiş oluyor.

Tunç Uzcan'ın Cevabı :
1. Beklentilerim, daha detaylı arama yapabilmek, bağlantım olmayan kişilere mesaj gönderebilmek ya da benimle bağlantısı olmayan kişilerin bana mesaj gönderebilmelerini sağlamak gibi özelliklerdi. Premium hesapta bu özellikleri kullanabildiğim için beklentilerim gerçekleşti diyebilirim.
2. Yukarıda saydığım özellikleri çok aktif bir şekilde kullanmadığım için çok fazla bir artı değer kattığını söyleyemeyeceğim.
3. Tabii ki etkin bir şekilde kullanırsanız bariz farklılıklar var.
4. Bu özelliklerin etkin bir şekilde kullanılması düşünülüyorsa premium hesabı öneririm.
Ancak dediğim gibi ben etkin bir şekilde kullanmadım, zaman ayıramadım, o nedenle de şimdilik premium hesabımı sonlandırdım. Belki ileride yeniden aktif hale getirebilirim.

Ender Bozkurt'un Cevabı :
1.  Beklentim daha fazla kisi ile baglanti kurmak ve davet gonderdigim kisiler tarafindan filtrelenmemek idi. Premium ikonu sizin Linked'in den networking meselesini ciddiye aldiginizi gosteriyor bence. Boylece davet gonderdiginiz kisiler sizi genellikle reddetmeden once profilinize goz atiyorlar. Ote yandan open link ikonu ise sizin herkesten gelecek mesajlara acik oldugunuzu ifade ediyor. Dolayisiyla sizinle tanismak isteyen kisilerin de size erisip kendilerini tanitmalarina imkan vermis oluyorsunuz. inMail sayesinde de ulasmaniz zor olan kisilere mail atma sansiniz oluyor. Tabi burada dikkatli olmak lazim yoksa karsidaki kisiyi irrite etme riskiniz bulunuyor. Ama her tanismada oldugu gibi icerisinde 'what is in it for me?' sorusuna cevap bulunan her tanisma mesaji duz bir mesajdan daha etkilidir ve kabul edilme sansi daha yuksektir.
2. Hizli bir bicimde agimi genislettim
3. Yukarida saydigim ozellikler basic profilde bulunmuyor.
4. Kesinlikle tavsiye ederim. Bir is insani icin networking cok muhim bir gerekliliktir. Premium uyelik hem sizin bu konudaki ciddiyetinizi gostermesi acisindan ve hem de size aginizi genisletecek araclar sunmasi sebebiyle elzemdir.

Kurter Kurt'un Cevabı :
1. Beklentim daha çok profesyonelle tanışmaktı ve tanıştımda ama bunun için özellikle kendim çok çalıştım.
2. Artı değerler oldu tabi projemizi LinkedIn aracılığı ile her sektörden profesyonel arkadaşlara tanıtma fırsatım oldu.
3. Bariz farklılıklar yaşadım ama çok etkileyici farklılıklar değildi. Ama fark ediyor tabi.
4. Tavsiye ederim. Nedeni daha çok profesyonelle tanışmak için.
Daha bir çok cevap gelmesine rağmen, hem yazıyı uzatmamak hem de kafaları karıştırmamak adına bu cevaplarla beraber LinkedIn ücretli hesapla ilgili konuya noktayı koyuyorum. Emek ve zaman harcayarak sorularıma uzun uzun cevap veren herkese teşekkürü borç bilirim.


Sevgili arkadaşlar yazılarımı bundan sonra biraz daha profesyonel olarak yazmak için, kendi adıma açtığım www.huseyinulucay.com üzerindeki blogumda yazmaya karar verdim.

Buradaki yazılarımı orada bulabilir ve yeni yazılarımı oradan takip edebilirsiniz. Gösterdiğiniz ilgi için ayrıca teşekkür ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder