22 Şubat 2012 Çarşamba

Yeni blogger

Çizgi film izlerken yazılan bir blog olacak bu. Aslında çok renkli bir kişiliğim yok ama renkleri seviyorum en azından. Bu yazı sadece benimle ilgili olsun diğerleri sizin için olsun. Kimmişim ben? Şu yazıyı yazdığımda 27 yaşı içerisinde ufak ufak ilerleyen birisi. Herkes ilk okulundan doğumundan geriye doğru gelirken ben biraz farklı olsun istedim sondan başa gidelim, şu anda AB proje yönetimi uzmanı ve e-dış ticaret, e-ticaret uzmanı, pazarlama uzmanı gibi ünvanları elimde bulunduruyorum. Daha öncesinde Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Pazarlama bölümü mezunuyum, askerliğimi uzun dönem yaptım, kısaca anlatmak gerekirse acemilik Isparta 40. Alay, usta birliğim Erzurum/Oltu 25. Mkn. Piy. Tugayı fakat orada uzun süre ikamet edemedik, 6,5 ay kadar Hakkari/Şemdinli ilçesi Derecik kırsalı ya da kasabasında bulunan Derecik Karakolu'na bağlı olarak Habeşti Yaylası ve üs bölgesinde görev yaptım. Son olarakta Bingöl'ün Yedisu ilçesinde bulunan jandarma karakolunda askerliği bitirdim. Lise ve ilköğretimimi, Beşiktaş Lisesi ve Beşiktaş İlk Öğretim Okulunda tamamladım. Sivas'lıyım 26 Aralık 1984 tarihinde İstanbul/Beşiktaş'ta doğdum. Sondan başa doğru farklı bir kronolojik sıralamayla böyle bir yaşam. Sadece anlatım şekli farklı, herkesle aynı bir hikaye.

1 yorum:

  1. Dijital ve Dokuma atkı tasarımları için 2005 yılından bugüne atkı sektöründe önce kuruluş Kaya Atkı sizi bekliyor.

    YanıtlaSil